Virtualna telefonska centrala, za razliku od Centrex sustava ne ograničava korisnika na jednog telefonskog Operatora, i nudi veći broj funkcija uz mogućnost integracije i kompletne samostalne administracije.
Sve više manjih i srednje velikih tvrtki odlučuje se na odabir Centrex baziranih rješenja umjesto vlastite telefonske centrale. Financijske prednosti su na prvi pogled velike. Telekom operatori obično nude svu opremu na otplatu ili čak besplatno uz određenu mjesečnu naknadu.
Marketinški modeli iz mobilne telefonije polako ulaze i u tržište fiksne VoIP telefonije i danas se uz minimalni početni trošak može unajmiti ili zakupiti kvalitetno Centrex rješenje koje podržava sve standardne telefonske funkcije.
S druge strane tržište Virtualnih telefonskih centrala tj. telefonskih centrala u oblaku nije toliko zastupljeno i korisnici se u Hrvatskoj rijetko odlučuju na odabir takve usluge. Jedan od najvažnijih razloga je manja ponuda ili nedostatak iste od strane velikih telefonskih operatora.
Centrex usluga je stariji koncept nuđenja poslovnih telefonskih funkcija i ranije je došao na tržište od koncepta Virtualnih telefonskih centrala. I dok većina poslovnih korisnika zna što je to Centrex, većina ih nije upoznata sa razlikom između Centrex usluga i usluga Virtualne telefonske centrale ili kako se nekada naziva telefonske centrale u oblaku.
Virtualna telefonska centrala je SaaS programsko rješenje koje se ponaša isto ili slično kao i vlastita telefonska centrala na lokaciji korisnika.
Glavna razlika između Centrex rješenja i Virtualnih telefonskih centrala je fleksibilnost.
Dok kod Centrex rješenja kupujete ili iznajmljujete uslugu po principu ključ u ruke, kod Virtualne telefonske centrale iznajmljujete upravo virtualnu telefonsku centralu.
To znači da možete birati kojeg operatora ili operatore ćete koristiti za telefonske pozive, nemate ograničenja na koliko lokacija ćete koristiti uslugu Virtualne telefonske centrale, imate mogućnost kompletne administracije cijele telefonske centrale i njenih funkcija i u većini slučajeve moguće je integrirati i prilagoditi funkcije Virtualne telefonske centrale Vašim potrebama.
Također je moguće odabrati više modela ili proizvođača SIP telekomunikacijskih uređaja ili programskih telefona. To Vam daje fleksibilnost, smanjuje troškove održavanja i korištenja telefonskog rješenja i povećava isplativost i produktivnost, te pojednostavljuje svakodnevni rad.
Negativne strane Virtualne telefonske centrale za sada je potreba za kupovinom SIP telefona i dodatne opreme, ali uz veliki broj opcija koje danas nude financijske institucije za pomoć poslovanju i taj problem može se jednostavno riješiti.
Druga negativna strana je sigurnost. Korištenje Virtualne telefonske centrale zahtjeva iskusnog dobavljača jer u protivnom može doći do velikih financijskih izdataka u slučaju da netko “provali” u Vaš sustav. Takvi slučajevi obično se javljaju ukoliko isporučitelj rješenja nije dovoljno iskusan ili u najvećem broju slučajeva kada korisnici sami pokušavaju implementirati rješenje.
TopVoIP nudi veliki broj opcija za korištenje Virtualnih telefonskih centrala i podržava većinu etabliranih proizvođača SIP kompatibilne telefonske opreme kao što su Yealink, Panasonic, Snom, Cisco, Gigaset, Akuvox, Aastra i drugi. Uz to TopVoIP nudi i SIP trunk uslugu koja omogućuje jeftine VoIP pozive za smanjenje troškova prilagođene tvrtkama svih veličina.
Više informacija o TopVoIP ponudi paketa Virtualnih telefonskih centrala možete pronaći ovdje, a za više informacija kontaktirajte nas i preporučiti ćemo Vam pakete Virtualne telefonske centrale i SIP trunk usluge za jeftinije VoIP pozive prilagođene Vašim zahtjevima.