Danas većina telekomunikacijske opreme i telekom operatora koristi i podržava VoIP tehnologiju. Svi telekom operatori koriste VoIP tehnologiju kao jezgru telekomunikacijskih usluga.
VoIP telefonija je prenošenje glasa putem računalnih mreža. U početku, VoIP je bio sinonim za jeftine pozive ili besplatne pozive. Tu tehnologiju koristili su IT entuzijasti ili kućni korisnici zbog niske cijene korištenja.
S vremenom VoIP telefonija je evoluirala i postala dostupna širem krugu ljudi. Glavni nedostaci VoIP-a kao što su niska kvaliteta razgovora i nedostupnost nestali su razvojem Interneta i usavršavanjem telekomunikacijskih tehnologija.
Danas većina telekomunikacijske opreme i telekom operatora koristi i podržava VoIP tehnologiju. Svi telekom operatori koriste VoIP tehnologiju kao jezgru telekomunikacijskih usluga.
Iako još uvijek najstabilniju komunikacijsku platformu predstavljaju stare analogne centrale, cijena korištenja takvih sustava, fleksibilnost, skalabilnost i njihove mogućnosti više nisu na razini modernih telekomunikacijskih rješenja.
Poslovni korisnici najčešće koriste SIP trunk uslugu koja omogućuje jeftino pozivanje putem telefonske centrale. Ova usluga popularna je zbog smanjenja troškova poziva i oslobađanja skupih dolaznih kanala kod fiksnih operatora. U slučaju korištenja SIP trunk usluge svi odlazni pozivi ostvaruju se putem VoIP operatora i ne zauzimaju dolazne telefonske kanale.
Prednosti VoIP telefonije u poslovnim komunikacijskim rješenjima
Jedinstvena infrastruktura
VoIP telekomunikacije ne zahtjevaju posebnu infrastrukturu, već koriste postojeću računalnu mrežu i tako zaobilaze troškove dodatnog kabliranja.
Jeftiniji pozivi
VoIP telefonija ne koristi skupe dedicirane analogne i digitalne linkove. Umjesto toga koristi Internet i ostale računalne mreže koje su raširenije i jeftinije u upotrebi.
Modularnost i integracija
VoIP telekomunikacijska rješenja jednostavno se integriraju u poslovne sustave i tako povećavaju produktivnost i pružaju dodatne funkcije korisniku.
Upravljanje pozivima i uslugama
Moderni VoIP sustavi u pravilu su poslovne aplikacije koje imaju skoro neograničenu mogućnost upravljanja pozivima ovisno o parametrima poziva i stanju pozivatelja ili pozivanog broja. Dodatne usluge kao što su video telefonija, skladištenje i pretraživanje faks i govornih poruka i integracija s ostalim komunikacijskim sustavima kao što su email i chat poruke dodatno proširuju mogućnosti VoIP tehnologija.
Jeftinije održavanje
Otvoreni VoIP telekomunikacijski sustavi sastavljeni su od računalnih komponenti i lakši su za održavanje od zatvorenih sustava kakve koriste velike kompanije.
VoIP telefonija – ušteda bez kompromisa
TOP VoIP proizvodi i usluge za poslovne korisnike pružaju uštede uz zadržavanje vrhunske kvalitete. Isključivim korištenjem kvalitetne interkonekcije sa drugim telekomunikacijskim operatorima bez korištenja jeftinih i niskokvalitetnih VoIP međunarodnih operatora orjentiranih prvenstveno na cijenu, uspjeli smo ponuditi uslugu koja nudi sve pogodnosti VoIP telefonije i kvalitete fiksne telefonije.
Orjentiranost na poslovne korisnike
Naše VoIP telefonske usluge orjentirane su na poslovne korisnike i podržavaju sve karakteristike i funkcije koje se očekuju od ozbiljnih poslovnih rješenja:
- visoka kvaliteta poziva
- prikaz broja pozivatelja
- fleksibilnost i integracija
- prijenos broja
- 0800 usluge
- povezivanje sa telefonskim centralama
- usluge virtualne telefonske centrale (centrex)
- integracija faksa i e-maila
Individualan pristup klijentu
Naši korisnici su naši partneri. Svaki korisnik nam je važan i neovisno o veličini i zahtjevima uvjek dajemo svoj maksimum da bi osigurali maksimalne uštede i kvalitetu usluge.
Zbog toga imamo prilagođena rješenja za sve veće grane poslovne djelatnosti:
- proizvodnju
- turizam
- uslužne djelatnosti
- prijevoz i logistiku
- informatičke djelatnosti
- marketing
- trgovinu
- javne sektore
Kontaktirajte nas i poslat ćemo Vam neobvezujuću ponudu za naše usluge i rješenja.