Description
IP PBX Callia UC PRO telefonska centrala omogućuje značajno smanjenje telekomunikacijskih troškova i povećanje produktivnosti i kvalitete poslovne komunikacije.
Callia UC PRO rješenje može se koristiti kao telefonska centrala sa standardnim funkcijama poput prosljeđivanja poziva, grupa za pozivanje ili za kombinaciju fiksne, mobilne i VoIP telefonije za smanjenje troškova i prosljeđivanje poziva ovisno o lokaciji korisnika.
Kombinacija fiksne, mobilne i VoIP telefonije omogućuje velike uštede i brz povrat investicije. Uz standardne funkcije koje podržavaju obične telefonske centrale Callia UC PRO rješenje podržava i napredne funkcije poput, video poziva, snimanja razgovora i integriranog telefonskog imenika sa kratkim brojevima za pozivanje.
Callia UC PRO rješenje bazira se na otvorenom pristupu i podržava standardne SIP uređaje kao što su fiksni i DECT IP telefoni, IP interkomi i PC i mobilne aplikacije za pozivanje. Otvorenost nam omogućuje i integraciju sa poslovnim sustavima za automatizaciju procesa poput kontrole poziva.
Callia UC PRO rješenja podržavaju povezivanje sa telefonskim operatorom putem SIP trunka ili opcionalno putem ISDN, PRI, GSM ili analognih veza.
Glavne telekomunikacijske mogućnosti Callia UC PRO rješenja su:
- Video telefonija
- Snimanje poziva
- Preusmjeravanje poziva ovisno o vremenskim uvjetima
- Interaktivni glasovni izbornici (IVR) i automatska sekretarica
- Ispis poziva
- Transfer poziva
- Izmjena glazbe na čekanju
- Prosljeđivanje poziva ovisno o stanju pozivanog uređaja
- Manipulacija sa prikazom broja i imena pozivatelja
- Parkiranje poziva
- Preuzimanje poziva
- Grupe (redovi) za pozivanje
- Status uređaja (BLF)
- Integracija sa mobilnim uređajima i vanjskim odredištima
- Kratki brojevi
- Telefonski imenik
- Funkcijski kodovi
- Glasovna pošta sa slanjem na elektronsku poštu
- Podrška za više govornih kodeka
- Podrška za SIP signalizacijski protokol
Povećanje produktivnosti i kvalitete poslovne komunikacije pomoću Callia UC PRO telefonskih centrala ostvaruje se na sljedeće načine:
- Korištenjem IP SIP – GSM pretvornika i IP DECT bežičnih telefona omogućuje se besplatno pozivanje prema zaposlenicima koji više ne moraju čekati pozive pored telefona nego mogu obavljati i druge poslove između poziva.
- Korištenjem interaktivnih glasovnih izbornika (IVR) klijenti mogu sami preusmjeriti poziv na prodaju, podršku ili neki drugi poslovni sektor.
- Korištenjem vremenskih uvjeta moguće je usmjeravati pozive ovisno o danu u tjednu ili vremenu pozivanja pa se pozivi mogu ovisno o vremenskom uvjetu usmjeravati na grupu pozivanja, IVR, govornu poštu, faks, mobilne uređaje ili neko drugo odredište.
- Korištenjem grupa pozivanja moguće je usmjeriti dolazni poziv na više telefona ili mobilnih uređaja pa tako više zaposlenika može na primjer istovremeno pružati podršku ili prodaju.
- Funkcija praćenja zaposlenika preusmjerava dolazne pozive na druge uređaje ili odredišta poput govorne pošte ili mobilnog uređaja u slučaju zauzeća, nejavljanja ili napuštanja radnog mjesta zbog pauze, terenskog rada ili godišnjeg odmora.
- Snimanje poziva može uputiti na greške u komunikaciji ili za pomoć kod treniranja novog zaposlenika za poslovnu korespondenciju.
- Preuzimanje poziva sa drugog uređaja omogućuje Vam javljanje na poziv upućen na drugi uređaj.
- BLF status telefonskog uređaja omogućuje praćenje stanja telefona i prikazuje ostalim zaposlenicima kada je neki telefon u stanju mirovanja, u pozivu ili zvoni.
- Telefonski imenik sa kratkim brojevima za pozivanje ubrzava komunikaciju sa često korištenim kontaktima i prikazuje naziv pozivatelja kod dolaznih poziva.
- Glasovna pošta automatski se šalje na elektronsku poštu primatelja.
Modularnost sustava omogućuje buduće nadogradnje i povećanje broja korisnika ovisno o potrebama. Jedan Callia UC sustav može se koristiti na više udaljenih lokacija.
Kod većih implementacija mogu se koristiti redundantno postavljeni poslužitelji koji omogućuju preuzimanje poziva sa lokacija kod kojih se pojavila greška u radu sustava.
Usporedba verzija
Funkcija | Callia UC | Callia UC PRO |
Standardne funkcije | ||
Ispis poziva | • | • |
Filtriranje poziva po kriterijima | • | • |
Transfer poziva bez najave | • | • |
Transfer poziva sa najavom | • | • |
Prosljeđivanje poziva u slučaju zauzeća, nejavljanja, bezuvjetno | • | • |
Usmjeravanje poziva po biranom broju | • | • |
Usmjeravanje poziva po broju pozivatelja | • | • |
Manipulacija broja pozivatelja | • | • |
Manipulacija biranog broja | • | • |
Višestruki priključci (trunkovi) | • | • |
Podrška za SIP analogne, digitalne i GSM pretvornike | • | • |
Vremenski uvjeti | • | • |
Konferencijski pozivi | • | |
Najavne poruke | • | • |
Interaktivni glasovni izbornici (IVR) | • | • |
Slanje govorne pošte na e-mail | • | • |
Glazba na čekanju | • | • |
Globalni telefonski imenik sa brzim biranjem | • | • |
Korisnički telefonski imenik sa brzim biranjem | • | • |
Parkiranje i preuzimanje poziva | • | • |
Grupe zvanja | • | • |
Snimanje poziva | • | • |
BLF status linije | • | • |
- podržano, ◦ opcija
Funkcija | Callia UC | Callia UC PRO |
Napredne funkcije | ||
Virtualna centrala (multi-tenant) | • | |
Upravljanje telefonskim brojevima | • | • |
Vanjska odredišta | • | • |
DISA funkcija | • | • |
Statistike poziva | • | • |
Fax2mail i mail2fax funkcija | • | |
Upravljanje i skalabilnost | ||
Odabir jezika administracije (Hrvatski i Engleski) | • | • |
Odvojena administracija virtualnih centrala | • | |
Vrste (role) korisnika | • | • |
Redundantni poslužitelj | ◦ | ◦ |
Call Centar funkcije | ||
Prijava i odjava agenata u grupe zvanja | • | |
Statistike poziva po agentima, uređajima i grupama zvanja | • | |
Integracija i dodatne funkcije | ||
Integracija sa drugim poslovni rješenjima | ◦ | ◦ |
Hotelski modul za naplatu poziva | ◦ | ◦ |
- podržano, ◦ opcija
Za kompletan cjenik i više informacija pošaljite nam upit.
Sve cijene iskazane su bez uključenog PDV-a.